Завантажити M.E.Doc

Дистрибутив M.E.Doc

Поточна версія: 11.01.028


Оновлення M.E.Doc

Остання версія: 11.01.031



Отримати код доступу

 

Календарь

січня 2020
НедПВСЧПСН
0112345
026789101112
0313141516171819
0420212223242526
052728293031

Як відправити ЗАЯВУ про приєднання до Договору з ДФС через програму "M.E.Doc"

Оскільки з 01.01.2018 змінився порядок надання звітності у електронному вигляді (наказ Міністерства Фінансів України № 557 от 06.06.2017 "Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами"), укладання Договору про визнання електронних документів з ДФС втратило силу.

Замість цього, для того щоб подавати звіти до ДФС у електронному вигляді, платнику податків потрібно заповнити та відправити бланк "Заява про приєднання до Договору" (J/F1392001).

Зверніть увагу: якщо у вас вже є діючий Договір з ДФС, то від продовжує свою дію до тих пір, поки не закінчиться строк дії ЕП керівника, за допомогою якого він був підписаний.
У такому випадку відправляти заяву про приєднання до Договору з ДФС НЕ ПОТРІБНО!

Отже, розглянемо, як заповнити та відправити Заяву за допомогою програми M.E.Doc.

Спочатку треба переконатися, що у вас встановлена актуальна версія програми (потрібна версія не нижче 10.01.208). Оновити програму можна як автоматично, так и вручну (інструкція).

Запускаємо M.E.Doc та переходимо до розділу «Реєстр звітів» модуля «Звітність».

 

5 1

 

У цьому розділі, натискаємо кнопку «Створити звіт» або поєднання клавіш Ctrl+N.

 

5 2

 

У вікні «Створення звіту» обираємо «Бланки» — «Державна фіскальна служба». У переліку бланків треба обрати пункт «Заява про приєднання до Договору про визнання електронних документів» (код: J1392001 – для юридичних осіб; F1392001 – для физичних осіб). У процесі пошука потрібного бланку у переліку можна користуватися функцією «Пошук» або «Встановити фільтр», натиснувши потрібні кнопки на панелі інструментів. У вікні пошука ввести назву бланку та натиснути кнопку «Знайти». Далі натискаємо на кнопку «Створити» чи просто відкриваємо Заяву подвійним клацанням миші.

 

Для юридичних осіб:

5 3

Для физичних осіб:

5 4

 

Тепер необхідно правильно заповнити усі обов'язкові поля у бланку Заяви (вони виділені жовтим кольором):

 

5 5

 

Розглянемо усі поля по порядку:

 

Шапка Заяви:

1. Дата та порядковий номер Заяви - поточна дата та порядковий номер Заяви (починаємо з №1 и так далі)

2. Дата та номер Договору - Дата та Номер договору, який вже підписаний та опублікований на сайті ДФС. Якщо ці поля не заповнені автоматично, то дивимось у публічній частині "Електронного кабінету": Меню: "Головна" - "Договір про визнання електронних документів". Пряме посилання: https://cabinet.sfs.gov.ua/contract.

 

3. Дані вашого підприємства:

- Код ЄДРПОУ та назва вашого підприємства (для ФОП - код ІПН та Прізвище, ім'я та по батькові)

- ПІБ керівника - Прізвище, ім'я та по батькові начальника/директора/керівника (для ФОП - його ПІБ)

- На підставі якого документу діє керівник - Статут, Положення, Виписка з ЄДР і т.д.

 

4. Код ЄДРПОУ та назва вашої податкової інспекції - якщо не заповнилося автоматично, див. у тексті Договору (Пряме посилання: https://cabinet.sfs.gov.ua/contract. Для перегляду підписаного договору - відкривайте відповідний до вашої ДПІ файл PDF)

 

5. Адреса субсайту офіційного веб-порталу ДФС - впишіть цю адресу: https://cabinet.sfs.gov.ua/contract

 

6. E-mail адреса Автора - ваша адреса електронної пошти (E-mail). Треба вказувати адресу, яка зареєстрована держреєстратором. Якщо такої немає, можна вказати ваш E-mail, який ви використовуєте для відправки електронної звітності.

 

7. Поточна дата - напишіть поточну дату.

 

Після того як Заява повністю заповнена, треба зберегти документ та закрити його.

 

Далі у «Реєстрі звітів» необхідно виділити складену Заяву та натиснути кнопку «Відправити» на панелі інструментів. Програма запропонує підписати документ ЕП, а потім автоматично перейде до його відправки.

 

5 6

 

Тепер необхідно його підписати за допомогою ЕП директора (ФОП) та ЕП печатки (при наявності) та відправити до ДФС.

Усе необхідне зроблено, і залишається чекати на квитанції №1 та №2, у яких Вам повідомлять про прийняття Заяви у Податковій інспекції. Для перевірки пошти використовуйте кнопку «Отримати повідомлення» або клавішу F9.

 

Після отримання Квітанції №2 про прийняття вашої Заяви Ви вже можете відправляти звіти засобами електронного зв'язку.

Теоретично на реєстрацію Заяви дається 1 робочий день (від дати Квитанції №1)!

 

Якщо Ви маєте бухгалтера, то для подання даних про його ЕП потрібно заповнити та відправити "ПОВІДОМЛЕННЯ про реєстрацію електронного цифрового підпису" (J/F1391103).

  

Назад до передіку питань