Техпідтримка

Завантажити M.E.Doc

Дистрибутив M.E.Doc

Поточна версія: 11.01.015


Оновлення M.E.Doc

Остання версія: 11.01.017



Календарь

серпня 2019
НедПВСЧПСН
311234
32567891011
3312131415161718
3419202122232425
35262728293031

Останні новини

e-ttn Законодавче підґрунтя щодо е-ТТН Набрав чинності...
perevirka-na-vikoristannya-zakhishchenikh-nosijivУвага! Здійснюється перевірка на використання...
esv-newНовый отчет ЕСВ в обновлении M.E.Doc 11.00.013 До 20...
integrationM.E.Doc запускает новый модуль - "Интеграция"! Мы...

ЕЛЕКТРОННА ЗВІТНІСТЬ В МАРІУПОЛІ

Відправка звітності в контролюючі органи за допомогою електронних каналів зв'язку набуває все більшої популярності в Маріуполі. Тому виникає необхідність отримати більше інформації про систему електронного документообігу "M.E.Doc" та кваліфікований електронний підпис (КЕП), а також про те, як їх можливо отримати в Маріуполі.

 

СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ "M.E.Doc"

 MEDoc yellow«M.E.Doc» - це програма, яка допоможе в роботі з документами різних типів та призначень: звітами, податковими накладними, актами, рахунками та ін.

Електронний документообіг за лічені секунди 

З «M.E.Doc» Ви легко і швидко зможете:

- створити всі необхідні документи;

- підписати документи електронним підписом;

- обмінятися податковими накладними та квітанціями про їх реєстрацію з контрагентами;

- запросити та отримати Витяги з реєстрів ДФС;

- перевірити, зашифрувати та зберегти електронні документи в єдиній системі;

- за лічені секунди відправити звіти в електронному вигляді в:

  • Державну фіскальну службу;
  • Пенсійний фонд України;
  • Державний комітет статистики;
  • ФСС України

- отримати квитанції про прийом та обробку відправленних документів (звітів, податкових накладних та ін.)

  

ПРАЦЮЮЧИ В СИСТЕМІ "M.E.Doc" ВИ ЗМОЖЕТЕ:

  • Створити податкові накладні, звіти, акти, рахунки, договори та інші документи
  • Перевірити, роздрукувати та зберегти документи на електронних носіях
  • Зашифрувати та підписати електронним підписом
  • Обмінятися податковими накладними та квитанціями, а також актами, договорами з контрагентами
  • Зареєструвати податкові накладні, отримати квитанції про реєстрацію / витяги з реєстру
  • Відправити звіти в контролюючі органи

     

Дивіться також:

 

КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС (КЕП)

 ACSK blueВ Законі України "Про електронні довірчі послуги" (прийнятий Верховною Радою та набувший чинності 7 листопада 2018 року) чітко зазначаються поняття, сфера застосування та юридична сила електронного підпису.

Електронний підпис - дані в електронному вигляді, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними зв'язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних.

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - вдосконалений електронний підпис, який створюється за допомогою засобу кваліфікованого електронного підпису та базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Електронний підпис може використовуватися юридичними та фізичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили. Юридична сила електронного документу, підписаного КЕП, еквівалентна юридичній силі документу на паперовому носії з власноручним підписом особи та скріпленого печаткою.

 

Переваги КЕП:

      • Юридична сила електронних документів.
      • Конфіденційність та безпека інформації.
      • Можливість ведення електронного документообігу з державними структурами.
      • Вдосконалення бізнес-процесів на підприємствах.
      • Ведення ділових відносих на сучасному рівні.