Можливості з нами зв'язатися:

Віддалена техпідтримка

  • Teamviewer
    Невеликий клієнтський модуль, не потребує встановлення.

    Завантажити

  • Ammyy Admin
    Надійний та доступний спосіб надання віддаленої допомоги

    Завантажити

  • AnyDesk
    Надійна програма віддаленого робочого столу

    Завантажити

Перелік документів, необхідних для отримання сертифікатів КЕП для філії (представництва) юридичної особи

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати ЛИШЕ за особистої присутності підписанта. Особа, яка оформлює сертифікати КЕП, обов’язково повинна мати при собі паспорт у формі книжечки або ID-картки.
  1. Копія довідки з ЄДРПОУ або виписки (витяг) з ЄДР;
  2. Копія паспорта керівника, бухгалтера (за наявності). Усі сторінки з фото, сторінки після фото та остання сторінка з реєстрацією місця проживання;
  3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру керівника, бухгалтера (за наявності). За відсутністю ІПН необхідна копія сторінки паспорта, де є відповідний штамп, що дає право не мати ІПН;
  4. Копія протоколу / наказу / розпорядження про призначення керівника на посаду;
  5. Копія наказу про призначення бухгалтера (за наявності);
  6. Копії 1-2 сторінок положення (якщо в сертифікатах використовується скорочена назва філії);
  7. Копія наказу про зміну назви філії (якщо підписанти були призначені, коли у філії була інша назва);
  8. Заявки на формування сертифікатів КЕП + на електронному носії у форматі *.PCK (формуються в програмі M.E.Doc або веб-сервісі СОТА) ;
  9. Картка приєднання до договору з АЦСК (роздруковується в програмі M.E.Doc або веб-сервісі СОТА);
  10. Акт про надання послуг АЦСК.

Деякі примітки, які стосуються вимог до документів:

  • Усі ксерокопії необхідно робити тільки з оригіналів документів;
  • Фотографії на паспорті повинні бути чітко видимі;
  • Серія та номер паспорту не повинні бути зрізані;
  • Усі ксерокопії необхідно завірити власноручним підписом;
  • Бухгалтер ставить свій підпис тільки на власному паспорті, ІПН та підписує заявку на сертифікат бухгалтера;
  • Підпис на документах повинен співпадати з підписом у паспорті; детальніше...
  • Дата на картці приєднання до договору з АЦСК та у шапці заявок на отримання сертифікатів повинна співпадати з датою занесення коштів на рахунок центру сертифікації (можна залишити ці поля порожніми)

Теги: Сертифікати, Електронний підпис, АЦСК "Україна", КЕП, Інструкції, Комплект документів

Мова сайту: