Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг "Твій Час"

Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг "Твій Час"

Можливості з нами зв'язатися:

Як відновити дані з резервної копії в програмі M.E.Doc?

M.E.Doc надає можливість створити резервні копії баз даних програми. Резервна копія бази даних, збережена на зовнішньому носії, може використовуватися для відновлення даних у випадку їх втрати, пошкодження або перенесення на інший комп'ютер.

Відновлення при додаванні підприємства

1. У вікні вибору установи, що відкривається при запуску програми M.E.Doc, натисніть кнопку Створити підприємство.

2. Відкриється вікно Майстер заповнення даних про підприємство. Виберіть спосіб реєстрації підприємства Відновлення резервної копії:

3. У наступному вікні оберіть резервну копію, з якої необхідно відновити дані. Натисніть кнопку Далі.

Зверніть увагу! При відновленні даних з Резервної копії всієї бази (*.ZBF), буде ВИДАЛЕНО ВСІ дані поточної версії програми ТА ЗАМІНЕНО їх даними резервної копії.

4. Якщо відновлюються дані з Резервної копії обраних підприємств (*.ZBK), яка містить дані декількох підприємств, оберіть підприємства, дані яких потрібно відновити:

Зверніть увагу! Для відновлення підприємств, що вже існують у базі програми, встановіть опцію Замінити обрані підприємства з резервної копії.

Будьте уважними! Всі дані підприємств будуть замінені даними з резервної копії!

Для продовження натисніть Далі.

5. Розпочнеться процес відновлення даних з резервної копії. Дочекайтеся закінчення процедури:

6. Після закінчення процесу відновлення натисніть кнопку Далі.

7. Відновлене підприємство буде відображене у вікні вибору установи.

Відновлення з модуля Резервне копіювання

Зверніть увагу! Якщо підприємство вже існує у базі програми, відновити резервну копію підприємств з модулю Резервне копіювання неможливо.

Для відновлення необхідно попередньо видалити підприємство з бази програми, або скористатися функцією відновлення з вікна вибору установи під час запуску програми (як описано вище).

1. В розділі Адміністрування – Резервне копіювання оберіть запис тієї резервної копії, з якої бажаєте відновити дані.

2. На панелі інструментів натисніть кнопку Відновити дані з копії.

Зверніть увагу! При відновленні даних з Резервної копії всієї бази (*.ZBF), буде ВИДАЛЕНО ВСІ дані поточної версії програми ТА ЗАМІНЕНО даними резервної копії.

3. Якщо відновлюються дані з Резервної копії обраних підприємств (*.ZBK) потрібно обрати установи, дані яких потрібно відновити:

Для відновлення резервної копії натисніть кнопку Далі.

4. Розпочнеться процес відновлення. Програма повідомить про закінчення процедури.

Що варто знати про резевне копіювання програми M.E.Doc?

Назад до переліку питань

Теги: Medoc, Інструкції

Мова сайту: